Wie is jouw doelgroep en wees kritisch of het karakter van jouw bedrijf ook echt bij jouw doelgroep past.
Bedenken, Creëren, Realiseren
Ken je die emails die niet te lezen zijn op je telefoon.
En nee . . . het ligt niet aan je ogen.
Online is gewoon anders lezen dan teksten op papier. Er gelden andere regels.
Teksten blijven geschreven worden alsof je ze van papier leest maar de werkelijkheid . . . ?
En wie print er nog iets uit? Niemand toch? Of een enkeling die nog print. Maar alles wordt gelezen op de mobiele telefoon, desktop of tablet. Als het lukt . . .
Bedenken, Creëren, Realiseren
Wie is jouw doelgroep en wees kritisch of het karakter van jouw bedrijf ook echt bij jouw doelgroep past.
Bedenken, Creëren, Realiseren
Ken je die emails die niet te lezen zijn op je telefoon.
En nee . . . het ligt niet aan je ogen.
Online is gewoon anders lezen dan teksten op papier. Er gelden andere regels.
Teksten blijven geschreven worden alsof je ze van papier leest maar de werkelijkheid . . . ?
En wie print er nog iets uit? Niemand toch? Of een enkeling die nog print. Maar alles wordt gelezen op de mobiele telefoon, desktop of tablet. Als het lukt . . .
Bedenken, Creëren, Realiseren
In een notendop
Creatief
Perfectionistisch
Persoonlijk
Out of the Box
Weet en voelt aan wat de klant wilt
No-nonsens
Passioneel
Zeer autodidact
Master in mixen van spreekwoorden
Queen of the One-liners
Serieus met een twist
Be Proud, Be Confident
Yup, ook ik gebruik Cookies. Niets speciaals maar ik moet het wel melden. Wil je meer weten over “mijn” cookies?
Yup, ook ik gebruik Cookies. Niets speciaals maar ik moet het wel melden. Wil je meer weten over “mijn” cookies?