online marketing

Social media

Social media staat voor verbinding, vertrouwen, leadership en branding.

Deze termen zal je als ondernemer vaak tegenkomen en dat is maar goed ook. Want het zijn nogal belangrijke termen. Middels branding en leadership win je vertrouwen en verkrijg je verbinding met jouw doelgroep. Best belangrijke punten dus . . . 

Voordat je gaat beginnen dan moeten de volgende punten helder zijn:

  • Wie is je doelgroep?
  • Wat wil je bereiken met je online marketing strategie?
  • Wanneer wil je jouw doel bereikt hebben?

Als dit helder is dan kan je de online marketing strategie gaan bepalen.

Veel bedrijven zijn tegenwoordig aan het 'bloggen' om meer verbinding en vertrouwen te verkrijgen bij hun publiek/doelgroep. En voor veel bedrijven werkt dit mits je het goed doet. Er zullen wel wat investeringen gedaan moeten worden om je doelgroep te bereiken middels de social media. Dit betekent adverteren, veel teksten schrijven en deze ook met zeer grote regelmaat 'posten'. Eigenlijk elke dag moet er iets relevants gepost worden. Deze moeten wel bij je doelgroep aansluiten anders heeft het geen zin en is zonde van je tijd.

Meer verbinding en vertrouwen opbouwen 

Wil jij dit ook met je bedrijf maar weet je niet hoe dat moet? Misschien kan ik je helpen. Ik denk met je mee over de te bepalen strategie, ik schrijf blogs die hierbij aansluiten, ik denk mee over de internetacties en maak deze ook en plaats deze op de gekozen sociale kanalen. Superleuk om te doen, in ieder geval dat vind ik . . .